Op de (digitale) snelweg met BouwWorks
Voor GeelRonitz is het belangrijk innovatief en vernieuwend te zijn, dit voor onze opdrachtgevers om de beste dienstverlening te kunnen leveren alsook om werkgever aantrekkelijk te zijn en te blijven.
Door groei van de organisatie en de hierbij behorende optimalisatie van de processen is de behoefte tot automatiseren en digitaliseren alleen maar toegenomen. Werken met een geïntegreerde oplossing, die al onze processen ondersteunen heeft, ons doen besluiten over te gaan van BouwOffice naar BouwWorks. Wij zijn ontzettend blij dat wij deze keuze hebben gemaakt. Een keuze met een kijk op de toekomst!
Realtime inzicht én overzicht
Wij hebben onze workflow volledig gedigitaliseerd, van opdrachtbon tot oplevering. Zo weten we real-time waar onze medewerkers en onderaannemers zich bevinden, wat de status van projecten is en wat er nog moet gebeuren. Bovendien maken we met onze onderaannemers afspraken over KPI’s en voeren we jaarlijks evaluatiegesprekken. Want alleen het beste is goed genoeg voor onze opdrachtgevers. Zij mogen immers iedere dag weer de hoogste kwaliteit van ons verwachten.
Tijdwinst en effectievere communicatie
De status van projecten maken we ook steeds beter inzichtelijk voor onze opdrachtgevers, daar zijn we actief mee bezig. Met verschillende pilots optimaliseren we de processen. Zo koppelen we onze bonnensystemen aan die van onze opdrachtgevers en onderaannemers. Dit maakt het mogelijk voor opdrachtgevers om direct te zien welke handelingen we uitvoeren. Daarnaast krijgen ze inzicht in urenregistraties, tussenrapportages en digitale werkplekinspecties. In een oogopslag zien ze real-time opnames en opleveringen; bijvoorbeeld hoe laat precies een timmerman aanbelt bij een bewoner. Alles is met elkaar verbonden, tot en met het factureren aan toe. De voordelen zijn dan ook aanzienlijk: tijdwinst, minder fouten en een effectievere communicatie.